Objavljeno: 14.5.2001

Mobitel utrpel 100 milijonov tolarjev stroškov zaradi izpadov

Komunikacijska mrka, ki sta 27. in 29. aprila doletela domače uporabnike mobilne telefonije, ki so gostovali v tujini in tujce, ki so hoteli telefonirati pri nas, sta stala samo Mobitel, pri katerem je največ uporabnikov, kar 100 milijonov tolarjev. Za oba izpada je bil odgovoren Telekom; petkovega je po besedah predstavnikov podjetja zakrivila programska oprema na Telekomovi mednarodni centrali, preko katere poteka ves mednarodni mobilni telefonski promet, nedeljskega pa kmet, ki je pri kopanju temeljev pomotoma presekal glavni optični kabel, ki povezuje Slovenijo in Hrvaško. Kot je na skupni tiskovni konferenci Telekoma in Mobitela povedal direktor Mobitela Anton Majzl, se podjetji o zahtevi za povrnitev stroškov še nista pogovarjali.

Je pa novi predsednik uprave Telekoma Peter Grašek zatrdil, da bodo na Telekomu do začetka sezone storili vse kar je možno, da se kaj podobnega ne bi ponovilo. To pomeni tako nadgradnjo mednarodne centrale v Ljubljani in polno priključitev nove v Mariboru, poleg tega tudi priklop novih mednarodnih povezav.

Predstavniki Mobitela so na tiskovni konferenci še povedali, da se podobnim incidentom ni mogoče povsem izogniti, zato razmišljajo o uvedbi brezplačne številke na katero bi v primeru izpada uporabniki lahko poklicali. Za tokratne težave pa so se prizadetim uporabnikom opravičili s sporočilom SMS.

http://www.mobitel.si

http://www.telekom.si

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji