mySAP CRM za oskrbovalna podjetja
SAP je na kongresu v Nemčiji predstavil novo rešitev za upravljanje odnosov s strankami - my SAP CRM, ki je posebej prilagojena poslovanju v oskrbovalnih podjetjih. Rešitev vsebuje nove možnosti vključevanja poslovnih procesov v zaključen krog in povezavo odjemalskih in strežniških programov. Oddelki, kot so klicni centri, serviserji na terenu, prodajni oddelki, finance in proizvodnja imajo v podjetju vselej dostop do točnih podatkov. Stranka, pa naj bo to posamezno gospodinjstvo ali pa podjetje, je vključena v strukturni način zaračunavanja porabe elektrike, vode ali plina.
SAP bo nove funkcionalnosti dodal pri naslednji različici rešitve mySAP CRM in tako pokril delovanje vseh oddelkov: trženja, prodaje, računovodstva, financ in proizvodnje. Nedavna študija, ki jo je opravila agencija Accenture, kaže, da lahko oskrbovalno podjetje, ki ima 2 milijardi dolarjev prometa poveča svoj dohodek z 250 milijonov dolarjev na 360 milijonov dolarjev, seveda če izboljša odnose s svojimi strankami. Ti podatki kažejo, da je dobra rešitev za CRM lahko ključni dejavnik poslovanja, in le še vprašanje časa je, kdaj bodo podjetja vzela take študije kot resen opomin za spremembe. Do zdaj je bilo za učinkovito upravljanje strank v oskrbovalnih podjetjih bolj malo zanimanja. Vendar pa je trg postavil kompleksna pravila, stranke so postale bolj informirane in zahtevnejše.