Objavljeno: 26.9.2008

MySpace izziva iTunes

Družba MySpace, sicer drugi največji servis za socialno mreženje na svetu, želi odločno zakorakati na področje prodaje in distribucije glasbe v digitalni obliki in postati morda najbolj resna alternativa priznani spletni trgovini Apple iTunes. Spletni servis MySpace Music stavi predvsem na močno podporo vseh štetih največjih svetovnih založb glasbe, kamor sodijo EMI Music, Universal Music Group, Sony BMG in Warner Music Group.

Glasbena industrija namreč ni zadovoljna, da samo obstaja samo en velik ponudnik in distribucijski kanal, s tem korakom in v sodelovanju z matično družbo servisa MySpace, podjetjem News Corp., pa nameravajo bistveno spremeniti razmerja, čeprav bodo še naprej sodelovali tudi z družbo Apple. Založbe so jezne na Apple predvsem zato, ker ta ne pristaja na uporabo spremenljivih cen za različne vsebine. Da bi nov servis lažje zaživel napovedujejo ekskluzivne objave albumov, ki bodo na začetku na voljo samo na servis MySpace.

MySpace Music naj bi uspel tudi zato, ker je že vrsto ret tako rekoč glavna spletna koncertna dvorana, kjer priljubljeni izvajalci objavljajo in tržijo svoje izdelke. Po statistikah skoraj 65% vseh uporabnikov servisa v svojih profilih uporablja tudi pretočni dostop do glasbe, vsak mesec pa uporabniki poslušajo skoraj 6 milijard skladb. MySpace omogoča iskanje skladb in sestavo seznamov do stotih skladb, ki jih lahko poslušajo v pretočnem načinu brez kakršnegakoli plačila.

Za razliko od glavnega tekmeca MySpace nima tesne povezave s strojno opremo, saj nimajo svojih predvajalnikov, kot je Apple iPod. Zaradi tega ponujajo glasbo v zapisih MP3 brez uporabe sistemov za nadzor digitalnih pravic (DRM), zaradi česar so združljivi s praktično vsemi sistemi na trgu.

http://www.myspace.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji