Objavljeno: 24.7.2017 11:00

Naročnine presegle posamezne nakupe

Iz Microsoftovega zadnjega finančnega poročila sledi, da je podjetje doseglo prelomno točko, ko je bilo prihodkov iz naročnin Office 365 več kot iz prodaje posameznih paketov Office. Prodaja naročnin Office 365 je zrasla za 43%, prodaja posameznih paketov Office pa je padla za 17%. Podjetje ima celo med domačimi uporabniki kar 27 milijonov naročnikov Office 365. Kar kaže na to, da je z vztrajnostjo mogoče spremeniti tudi desetletja stare poslovne modele in zakoreninjene navade kupcev.

Microsoft je sicer tudi v tem četrtletju zrasel – 23,3 milijarde dolarjev prihodka na četrtletje je 13% več kot v enakem obdobju lani, v celem finančnem letu 2017 (finančno leto se je za Microsoft ravnokar zaključilo) pa je bila z 90 milijardami rast prometa 11%. Dobiček (21,2 milijarde) se je povečal za 26%.

Zrasla je tudi prodaja Windows, rast je zabeležil igralni oddelek, najbolje pa še vedno kaže strežniškemu delu Microsofta (Azure, Windows Server, SQL Server…). Zanimivo je, da ima novo kupljeni oddelek LinkedIn kar 1,1 milijarde prihodkov, vendar tudi malce več stroškov, tako da je trenutno nekoliko pod ničlo. Zrasel je celo prihodek od iskalnika Bing in to kar 10%.

V resnici gre slabše le oddelku strojne opreme, kjer se pozna de facto ukinitev telefonskega oddelka in padec prodaje sistemov Surface.

 

 

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji