Navidezna resničnost in družabna omrežja
Podjetje Oculus, sicer v lasti Facebooka, ne pripravlja le razkritja prve potrošniške različice čelade s pregledovalnikom za navidezno resničnost, temveč se vse bolj ubada z uporabniško izkušnjo skozi programsko opremo.
Nedavno so najavili, da bodo programsko opremo, vključno s tisto za Samsungove pregledovalnike Gear VR, ki temeljijo na Oculusovi tehnologijo, opremili z novimi funkcionalnostmi, ki vnašajo v svet navidezne resničnosti številne značilnosti družabnih omrežij.
Uporabniki pregledovalnikov bodo lahko ustvarili uporabniške profile in jih celo povezali z družabnim omrežjem Facebook. Ob pregledovanju prostorskih posnetkov bodo lahko prispevke ocenjevali, všečkali in priporočali za ogled drugim uporabnikom.
V pripravi so celo posebne »sobe« v navidezni resničnosti, kje bo mogoče posnetke spremljati sočasno s prijatelji in z njimi kramljati. Za nameček Oculus pripravlja tudi programski vmesnik API, s katerim bo mogoče družabno povezovanje vgraditi v programe druge programe.