Objavljeno: 17.10.2016 11:00

Nemčija Tesli prepovedala uporabo imena Autopilot

Nemško ministrstvo za transport je ameriškemu proizvajalcu avtomobilov Tesla prepovedala avtomobilske asistenčne sisteme poimenovati Autopilot, kakor so znani v ZDA. Besedna zveza Autopilot naj bi namreč bila zavajajoča, saj sistem avtomobila nikakor ne zna voziti sam, ampak vozniku le pomaga, podobno kot to počne še množica avtomobilov drugih znamk.

Da sistem avtomobila ne zna voziti sam, je navsezadnje priznalo tudi samo podjetje Tesla, ki je po nesreči, v kateri je umrl voznik, medtem ko je med vožnjo na DVD predvajalniku gledal film Harry Potter, sistem dodatno omejilo. Voznik mora po novem obvezno držati roke na krmilu, če po nekaj opozorilih ne uboga, se sistem pomoči pri vožnji izklopi.

Teslinega Avtopilota se sicer tiče tudi zanimiva zgodba, ki sta jo skovala Tesla in njihov podizvajalec Mobileeye, ki skrbi za kamero, ki pomaga radarskim sistemom v avtomobilu. Kamera je bila namreč prvi krivec pri zgoraj omenjeni nesreči, saj naj iz svetlega ozadja ne bi uspela pravilno razbrati tovornjaka, v katerega se je zaletel avtomobil. Krivda je bila kmalu prestavljena na radar, podjetji pa sta v zadnjem času kljub temu izmenjali kar nekaj pikrih na svoj račun, nazadnje tudi javno. Tako je prišlo na dan, da je Mobileye že od vsega začetka opozarjal, da sistemu Avtopilot nikakor ne bi smeli dati tolikšne avtonomije, da bi avtomobil vozil samostojno. Sistem naj tega enostavno ne bi bil sposoben. Elon Musk, šef Tesle, se s tem ni strinjal in je v duhu »revolucionarjev« iz Silicijeve doline raje tvegal. Težava je v tem, da za razliko od drugih podjetij iz tega dela ZDA, ki proizvajajo programsko opremo in aplikacije, Tesla proizvaja težke kovinske zadeve, ki se lahko peljejo tudi 250 km/h in so lahko zelo nevarne…

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji