Oglasno sporočilo
Objavljeno: 24.9.2024

Nenehne inovacije izboljšujejo naše življenje, delovno učinkovitost in nudijo več udobja. In prav je tako – ne živimo namreč samo zato, da bi delali, ampak delamo, da bi (čim bolje) živeli.

 

Internet je upravljanje dokumentov ponesel v nebo: najprej smo jih zače­li pošiljati po elektronski pošti, sledi­li so različni spletni protokoli deljenja in stan­dardizacija digitalnih formatov dokumentov, na koncu se je hramba dokumentov preseli­la v oblake.

Zaradi tega se vse zgodi v realnem času in ne glede na to, kje se kdo dejansko nahaja, so­delovanje med ekipami ne pozna več meja.

Piko na i temu pa postavlja elektronski pod­pis: dokument, ki ga delimo, pregledujemo in dopolnjujemo z drugimi, lahko podpišemo in vrnemo v nekaj minutah, ne da bi bili fizično ob drugi pogodbeni stranki. Tako tudi skle­panje poslov in podpisovanje internih doku­mentov ne poznata več meja.

Hitrost je ključna: stranke pričakujejo takoj­šen odziv in čim hitrejšo akcijo. Enako kot hi­trost pa so pri sklepanju dogovorov pomemb­ne tudi zasebnost, varnost in zakonska skla­dnost. Ko pripravite dokument, določite, kdo in na kakšen način bo do njega dostopal ter kako ga bo podpisal. Pri tem se shrani revizij­ska sled, ki hrani celotno zgodovino odpiranja in podpisovanja dokumenta. Za zagotavljanje najvišje stopnje varnosti pa so upošteva­ni standardi ISO/IEC 27001:2013 in ISO/IEC 27018:2019, Uredba eIDAS, izvedbeni akti Evropskega parlamenta in Sveta EU ter stan­dardi ETSI, W3C in IETF.

Storitev e-podpisovanja BetrSign je več kot 300 slovenskim podjetjem že pomagala po­peljati poslovne procese na višjo raven (Tele­kom Slovenije, Eventim, NLB, Summit Leasing Slovenija, Mercator, Carglass, LED LUKS, Cene Štupar, Kariera …), svoje poslanstvo pa vedno uspešneje izvaja tudi zunaj meja Slovenije.

Na voljo je v več jezikih in odlično uporabni­ško izkušnjo zagotavlja že 1.146.521 uporab­nikom po svetu.

Korak naprej k poslovanju brez papirja (primer Zavarovalnice Generali)

Vsak prodajni proces se začne s prvim sti­kom stranke s široko ponudbo izdelkov in sto­ritev zavarovalnice Generali:

• poizvedba prek digitalnih kanalov,

• kontaktiranje stranke iz klicnega centra,

• informacije osebnega zavarovalnega zasto­pnika ali prek komunikacije podjetja.

Zakonodaja o preprečevanju pranja denar­ja zahteva ustrezno preveritev stranke: na pro­dajnem mestu jo neposredno identificira za­stopnik, identifikacijo na daljavo pa je omogo­čila implementacija rešitve BetrSign® VideoID.

V naslednjem koraku stranka potrdi dogo­vorjene pogoje poslovnega dogovora v obli­ki zavarovalne police. Pri osebnem obisku se stranka podpiše na mobilni napravi ali pa la­stnoročni podpis izvede na podpisni tablici Wacom. Če podpisovanje poteka na daljavo, se hitro in enostavno podpiše ob pomoči storitve BetrSign® RemoteSign. Podpisano dokumen­tacijo obe strani prejmeta po elektronski pošti.

Zavarovalnica Generali se je poleg elektron­skega podpisovanja odločila tudi za storitev izdajanja računov eNvoices® in tako – v skladu s svojimi cilji brezpapirnega poslovanja – inte­grirala celovito platformo za upravljanje digi­talnih transakcij.

Prihodnost je tukaj! Preizkusite BetrSign brezplačno in postanite del skupnosti vizi­onarjev, ki so že stopili na pot brezpapirne­ga poslovanja.

www.betrsign.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji