Neoriginalna Motorola
Ni še dolgo tega, kar so odgovorni pri Lenovu po nakupu Motorolinega telefonskega oddelka (ki je bil v lasti Googla) optimistično razgrnili svoje načrte o osvojitvi telefonskega Olimpa. Če je podjetje največji proizvajalec računalnikov na svetu, ni razloga, da ne bi z nekaj truda postalo tudi največji proizvajalec telefonov, mar ne? No, kot je med drugimi ugotovil že Microsoft, ob svojem nekajletnem (beri milijardnem) skoku v mobilni svet, temu ni nujno tako.
Telefoni Lenovo (vključujoč telefone Motorola) so danes v svetu med manj znanimi in med slabše prodajanimi, novi modeli, predvsem vrhunski, pa na tržišče prihajajo veliko prepočasi, da bi med uporabniki pustili vtis. Podjetje je nekaj časa še vzdrževalo razlikovanje med obema tržnima znamkama, pri čemer so bili telefoni Motorola namenjeni zahodnim trgom in so bili programsko skorajda »čisti Google«, vendar se to, kot kaže, nehuje.
Predstavljen je namreč bil telefon Moto P30, zaenkrat namenjen kitajskemu tržišču, ki je videti precej drugače, kot smo bili tega vajeni od »pravih« Motorol. Nameščeno ima Lenovo androidno preobleko ZUI, njegova zunanjost pa je nekakšen križanec med iPhone X in Huawei P20. Zadnja stran telefona je videti identična kot Applov izdelek, le da je namesto z jabolkom označen z Motorolinim Mjem, obarvan pa je s prelivajočo mavrično barvo, kot jo je prvi predstavil Huawei. Seveda ima telefon na sprednji strani tudi zarezo, ki je postala priljubljena od iPhona X naprej (čeprav jo je prvi uporabil androidni telefon podjetja Essential). Strojno sicer P30 sodi med »srednje« telefone – ima procesor Snapdragon 636, 6 GB pomnilnika, zaslon »zelo visoke« ločljivosti 2246 × 1080 pik in akumulator zmogljivosti 3000 mAh.
Ali bo telefon v prodaji tudi pri nas, še ni znano.