Netflix: glavna tekmeca sta YouTube in Fortnite
Pred kratkim smo pisali, da naj bi Netflix začel dražiti storitve, s tem pa naj bi počasi tudi izgubljali naročnike.
A podjetje pravi, da glavne tekmece ne vidi v podobnih pretočnih storitvah (denimo HBO, Disney ali Amazon) temveč v YouTubu in igrah, kakršna je lanska uspešnica Fortnite. V pismu investitorjem podajajo primer, da so oktobra lani, v nekaj minutnem izpadu YouTuba, dosegli odmevno špico v gledalcih in novih prijavah.
V ZDA naj bi po lastnih ocenah že imeli deset odstotni delež pri času, porabljenem za televizorjem, to je okoli 100 milijonov ur na dan. Vsekakor impresivna številka, sploh ker za storitev potrebujemo pametni televizor ali priključen predvajalnik (denimo Google Chromecast, Apple TV). A Netflix bolj kot prevzem gledalcev klasičnih televizijskih kanalov cilja na čim širšo prisotnost - v preteklosti so že izjavili, da se med drugim borijo tudi proti - spanju.