Objavljeno: 29.8.2011

Ni vse zlato, kar se na Facebooku sveti

Čeprav sodobna slovenska denarnica kipi od številnih trgovskih kartic z najrazličnejšimi popusti, nas na področju zbiranja potrošniških ugodnosti Američani pustijo daleč zadaj. Nič čudnega, da onkraj luže rastejo spletni servisi z ugodno (dnevno) ponudbo kot gobe po dežju. Evropa jim zvesto sledi in velikanoma Groupon ter LivingSocial (oziroma slovenskemu BigDeal.si) se je pred meseci pridružil še Facebook s storitvijo Deals. Zuckerbergova druščina je življenje dodatka Deals budno spremljala in naposled ugotovila, da ji takšen način poslovnega sodelovanja ne ustreza. Facebook Deals bodo zato v kratkem ugasnili. Kljub navidezni predaji bodo še naprej opazovali dogajanje na trgu, saj se zavedajo pomembnosti panoge, ki je ne nameravajo zapustiti. Konkurenca je dokaz o ranljivosti goljata glasno pozdravila.

www.facebook.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji