Objavljeno: 2.7.2018 09:00

Nissan zavajal kupce električnih avtomobilov

Kupci avtomobila Leaf v Angliji so sprožili preiskavo podjetja Nissan, zaradi domnevnega zavajanja kupcev.

V oglasu za električni avtomobil Leaf Nissan kot osrednjo prednost navaja izredno hitro polnjenje, pri katerem naj bi se vozilo do osemdeset odstotkov kapacitete napolnilo v pičlih štiridesetih minutah, ter spodoben domet v razdalji 378 kilometrov. Obe trditvi sta se v praksi izkazali za lažni. Podatek o hitrem polnjenju je vsaj približno resničen, če avtomobil na ustrezni priključek zvežemo le enkrat na dan, medtem ko se pri premagovanju daljših razdalj, ko vozilo polnimo večkrat, čas polnjenja poveča celo za trikrat. Obenem se v praksi občutno skrajša obljubljeni domet, avto s polno baterijo namesto 378 premaga zgolj 250 kilometrov. Nissan priznava, da se avto v resničnem življenju lahko obnaša drugače kot v testnem okolju, a (za zdaj) zavrača očitke o zavajanju kupcev.
O občutni razliki v dometu, kot ga navaja tovarna in tem, kar lahko dosežemo v praksi, smo pri Monitorju že pisali, med drugim v testu Renaultove električne Zoe.

BBC

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji