Objavljeno: 16.2.2006

NLB najvišje v raziskavi spletnega nastopa

Nemški inštitut za internetno trženje ProfNet je objavil raziskavo spletne prisotnosti svetovnih bank, ki so jo izvedli v sodelovanju z 41 partnerji s celega sveta. V raziskavi so bile ocenjevane spletne strani domala vseh večjih svetovnih bank. Raziskava ugotavlja, da banke sicer uspešno uporabljajo internet, vendar jim pogosto primanjkuje internetnih strategij. Globalna zmagovalka je banka iz ZDA, ki je dosegla 72,5 točk. Spletna stran vsake banke je bila ocenjevana na podlagi 141 različnih kriterijev, skupno pa je bilo mogoče doseči 100 točk, in sicer po 20 točk za zunanji videz, upravljanje in interaktivnost ter 40 točk za vsebino. Med vsemi državami, ki so sodelovale v raziskavi, so slovenske banke dosegle 46. mesto, izmed skupno 183 držav. Zmagovalna slovenska banka, Skupina Nova Ljubljanska Banka je zasedla 153. mesto med 2.252 svetovnimi bankami, vključenimi v raziskavo.

http://www.nlb.si

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji