Objavljeno: 18.7.2004

Nokia navzdol, Sony Ericsson navzgor

Po tem, ko so pri finski družbi Nokia vnovič sporočili, da bodo njihovi poslovni rezultati slabši od pričakovanj, je vrednost delnic podjetja padla kar za 17%. Nokia se sooča z vse močnejšimi tekmeci, ki so načeli tako tržni delež, kot tudi marže, ki jih proizvajalec dosega na trgu. Da bi ohranili tržni delež, ki se giblje trenutno nekje pod 30% so pri Nokii morali močno znižati cene, s čimer so marže padle v letu dni z 27% na samo 19,1%. Nokia bo tako v tretjem četrtletju prodala "le" med 8,16 in 8,41 milijardami dolarjev izdelkov, kar je slabše od lanskih rezultatov v višini 8,53 milijarde dolarjev.

Na drugi strani pa tekmecem tržni delež raste, nekaterim tudi dobiček. Sony Ericsson je tako v letu dni iz izgube okoli 100 milijonov evrov uspel ustvariti skoraj enak visok dobiček, ob tem pa so celo rahlo povečali marže. Analitiki sicer napovedujejo, da bodo proizvajalci mobilnih telefonov letos prodali okoli 6125 milijonov naprav, kar je 18% več od leta 2003. Glavni vir rasti sta Indija in Kitajska.

http://www.nokia.com

http://www.sonyericsson.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji