Objavljeno: 15.6.2003

Nokia povečuje prednost, trg raste

Družba za raziskave Gartner je objavila podatke o prodaji mobilnih telefonov v prvem četrtletju, ki kažejo, da se je prodaja aparatov ponovno povečala za kar 18 odstotkov na 112 milijonov prodanih aparatov. Pri tem je Nokia še okrepila svoj vodilni položaj in sicer iz 34,2 odstotka na 35 odstotkov, vrednost prodanih aparatov pa je bila nekoliko manj kot 40 milijonov dolarjev. Kljub vse večjem upadanju tržnega deleža ostaja na drugem mestu Motorola; iz 17,6 odstotka tržnega deleža v lanskem letu, so prišli na 14,7 odstotka. Tretji je Samsung z 10,5 odstotka, sledita pa Siemens s 7,6 odstotka in Sony Ericsson s 4,8 odstotka.

V Gartnerjevem poročilu je še zapisano, da se prodaja mobilnih telefonov enakomerno veča po vsem svetu in da zaradi vse večjega števila proizvajalcev pričakujejo padec cen. Še naprej naj bi se prodajalo največ aparatov nizkega cenovnega razreda, vendar pa so pri Gartnerju pomembno vlogo pripisali tudi mobilnim telefonom z vgrajenimi digitalnimi fotoaparati.

http://www.gartner.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji