Nokia v 2003 še povečala tržni delež
Največji proizvajalec mobilnih telefonov, finska Nokia, je v letu 2003 še povečala svoj tržni delež na tem področju in sicer po lastnih ocenah na 38 odstotkov. Pri tem so se najbolj odrezali na nastajajočih tržiščih in z izdelki za omrežja CDMA, medtem ko je v Evropi in ZDA k uspehu največ doprinesla prodaja mobilnih telefonov z barvnimi zasloni in fotoaparati. Med finančno najuspešnejše evropske modele tako sodi pametni telefon Nokia 6600.
Dobiček korporacije za celo leto je znašal 5,1 milijarde evrov, k temu pa je veliko pripomogel oddelek za proizvodnjo mobilnih telefonov, kljub manjšim skupnim prihodkom glede na leto pred tem. Ti so predvsem posledica manjših vlaganj v mobilna omrežja, kar se je spremenilo šele v zadnjem četrtletju, medte ko je prodaja telefonov rasla. V naslednjem letu pri Nokii pričakujejo večji uspeh na področju omrežij ter nadaljnje večanje prodaje mobilnih telefonov, pri čemer ocenjujejo, da bodo v letu dni presegli 40-odstotni tržni delež.