Objavljeno: 5.12.2007

Nokia vstopa v spletne storitve

Nokia je predstavila načrte za nove spletne storitve s skupnim imenom Ovi.com, s katerimi naj bi tekmovali neposredno s priljubljenimi servisi, kot so Apple iTunes, Microsoft MSN in Live ter storitve družbe Google in Yahoo. Nokia svoj nov portal (ovi po finsko pomeni vrata) označuje kot spletna nadzorna plošča za uporabo internetnih in večpredstavnih vsebin prek osebnega računalnika ali mobilnega telefona. Prek portala Ovi.com bodo uporabniki lahko kupovali glasbo v digitalni obliki, nalagali fotografije in video posnetke, na voljo pa bodo tudi orodja za tesnejšo integracijo z drugimi spletnimi ponudniki.

Ovi.com naj bi tako omogočal upravljanje identitet in gesel za priljubljene spletne storitve, kot je Flickr, na enem samem mestu, kar pride prav zlasti pri dostopu prek mobilnega telefona. Nokia bo v portal vključila tudi obstoječe storitve, kot je portal N-Gage Arena za dostop do spletnih iger prek lastnih naprav N-Gage.

V načrtu imajo še trgovino video posnetkov, povezavo fotografij na spletni zemljevid, po vsej verjetnost pa bodo uporabnikom ponudili tudi nekaj brezplačnega prostora za hrambo dokumentov in drugih datotek. Večina spletnih storitve bo brezplačna, Nokia pa bo programsko opremo prilagajala tudi svojim mobilnim telefonom. Nokia računa na uspeh tudi zaradi dejstva, da so doslej prodali že več kot 200 milijonov pametnih telefonov, ki lahko izkoriščajo storitve portala Ovi.com

http://www.ovi.com

http://www.nokia.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji