Nova programska oprema za dvig učinkovitosti in ravni storitev kontaktnih centrov
Microsoft je predstavil ogrodje Microsoft Customer Care Framework 2005, programsko rešitev za operaterje kontaktnih centrov, ki nudi združene podatke iz ključnih poslovnih sistemov, kot so izdajanje računov, upravljanje odnosov s strankami in vodenje naročil. V novo različico orodja je Microsoft dodal funkcije, ki operaterjem omogočajo tesnejšo integracijo kanalov za nudenje storitev strankam, kot so glasovno sporočanje, trenutno sporočanje in elektronska pošta, ter razvoj boljših samopostrežnih rešitev. S tem je mogoče sočasno zmanjšati operativne stroške in izboljšati raven storitve za stranke. Customer Care Framework presega fizične kontaktne centre, saj vsebuje orodja za nudenje informacij, neposredno dostopnih strankam. Z novim storitvenim portalom na temelju SharePointa in interaktivnega sistema za glasovno odzivanje lahko stranke, denimo, dostopajo do informacij o računih, naročajo nove storitve ali rešujejo poslovne probleme. Stranke lahko prav tako zaženejo spletni klepet ali interakcijo prek e-pošte z zaposlenim, zadolženim za stike z uporabniki.