Nova rešitev za CRM podjetja Siebel Systems
Eden izmed vodilnih izdelovalcev rešitev za CRM, podjetje Siebel Systems, je v okviru svojega programskega paketa za podporo poslovanja podjetja Siebel 7.5 izdal prenovljeno rešitev za CRM. Ker rešitve za CRM niso le programski izdelek, je zelo pomembno, da rešitev vključuje tudi poslovna znanja, potrebna za uspešno vpeljavo rešitve upravljanja odnosov s strankami v podjetje. Rešitev za CRM podjetja Siebel vključuje izkušnje 10 letnega dela njihovih svetovalcev pri vpeljavi poslovnih rešitev v več kakor 3500 podjetij.
Področja upravljanja odnosov s strankami, vključena v Siebel 7.5, so prodaja po številnih kanalih, marketing, storitve in servis, klicni centri, upravljanje odnosov s partnerji in lastnimi zaposlenimi. Pomembna novost v rešitvi je možnost napovedovanja, ki bo omogočila proaktivno obravnavanje strank in posledično verjetno boljše rezultate pri prodaji. Po tehnološki plati se rešitev vključuje v Microsoftovo platformo .NET in podpira standarde J2EE.