Objavljeno: 8.7.2003

Nove rešitve podjetja SAS

Podjetje SAS Institute je na letnem srečanju uporabnikov njihove programske opreme predstavilo novosti v nekaterih svojih izdelkih in nekaj povsem novih rešitev. Pri SASu ugotavljajo, da v značilnih podjetjih do 90 odstotkov vseh strank ne prinaša dobička, ker so stroški, potrebni za kakovostno delo z njimi višji od prihodkov, ki jih te stranke prinašajo. Rešitev Activity-Based Management v novi različici 6.0 pomaga podjetjem analizirati stroške in prihodke povezane s posameznimi strankami, izdelki in storitvami, na osnovi tega pa lahko podjetja sprejemajo boljše poslovne odločitve. Izdelek je prenovljena rešitev Oros, ki so jo pridobili z nakupom podjetja ABC Technologies v preteklem letu. Razen tega je SAS najavil nakup podjetja OpRisk Analytics z rešitvijo za upravljanje s tveganji na področju finančnih ustanov.

Napovedali so tudi prenovljeno rešitev ETL Server za prenos podatkov v podatkovno skladišče, zlasti pri čiščenju podatkov. Rešitev vključuje strežnik za upravljanje, strežnik za delo z metapodatki in rešitev za zagotavljanje kakovosti podatkov. Nov izdelek je SAS Interaction Manager, ki omogoča, da podjetja spremljajo obnašanje posameznih strank in takoj opazijo, če so se na primer spremenile njihove značilne navade pri kupovanju. Tako lahko marketing predvidi, katere stranke bodo morda zapustile podjetje in jih še pravočasno poskusi zadržati z novimi ponudbami.

http://www.sas.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji