Novi CRM v sistemu J.D. Edwards
Podjetje J.D. Edwards, izdelovalec istoimenskega poslovnega informacijskega sistema, je objavilo novo različico modula za CRM 2.0. Glede na prejšnje različice svojih rešitev za podporo upravljanju odnosa s strankami navajajo kar 175 izboljšav. Med pomembnejšimi novostmi je poenotenje zapisa o strankah, ki je zdaj na enem mestu, ne glede na vir, iz katerega izhajajo podatki o stranki. Odslej bodo lahko imeli podatke o strankah vedno pri roki tudi delavci na oddaljenih lokacijah in sicer bodo podatki na voljo tudi takrat, kadar ne bodo neposredno priključeni v omrežje. Podatki se bodo namreč samodejno uskladili z najnovejšim stanjem vsakič, ko se bo tak delavec priključil v omrežje.
Zanimiva novost je medsebojna povezanost modulov za prodajo, načrtovanje prodaje in modula za upravljanje z oskrbovalnimi verigami. Običajne rešitve za načrtovanje prodaje običajno za osnovo vzamejo preteklo prodajo in na podlagi tega izračunajo pričakovano prodajo v prihodnosti. Rešitev J.D. Edwards pa pri načrtovanju upošteva tudi trenutno stanje na področju prodaje in trenutne napovedi prodaje, ki jih v sistem sproti vnašajo prodajalci na terenu.