Objavljeno: 29.3.2000

Odškodnina za nezadovoljive storitve mobilne telefonije

Mehiška operaterja mobilne telefonije Telcel in Iusacell bosta zaradi nezadovoljive kakovosti storitev uporabnikom mobilne telefonije v naslednjih mesecih dodelila odškodnino v obliki brezplačnih pogovorov. V lanskem letu je število mobilnih telefonov v državi zraslo od 3,5 na 7,6 milijona (v glavnem mestu od 1,3 na 2,5 milijona), kar je povzročilo zasičenja, izpade in preobremenitve v omrežjih, ki niso bila pripravljena na tako rast.

Redni naročniki bodo tako aprila in maja lahko opravili petino več brezplačnih klicev, kakor jih zajema naročnina, uporabniki vnaprej plačane telefonije pa bodo dobili pet brezplačnih minut vsak mesec. Operaterja sta se z regulatornim telesom dogovorila tudi o novih kakovostnih standardih: delež uspešnih klicev (brez prekinitev) mora doseči 93 %, vzpostavljanje zveze pa ne sme preseči 20 sekund. Omenjene vrednosti so precej milejše, kakor jih zase postavljajo nekateri evropski operaterji mobilne telefonije.

http://www.telcel.com

http://www.bell-atl.com/worldwide/Iusacell.htm

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji