Odškodnina za nezadovoljive storitve mobilne telefonije
Mehiška operaterja mobilne telefonije Telcel in Iusacell bosta zaradi nezadovoljive kakovosti storitev uporabnikom mobilne telefonije v naslednjih mesecih dodelila odškodnino v obliki brezplačnih pogovorov. V lanskem letu je število mobilnih telefonov v državi zraslo od 3,5 na 7,6 milijona (v glavnem mestu od 1,3 na 2,5 milijona), kar je povzročilo zasičenja, izpade in preobremenitve v omrežjih, ki niso bila pripravljena na tako rast.
Redni naročniki bodo tako aprila in maja lahko opravili petino več brezplačnih klicev, kakor jih zajema naročnina, uporabniki vnaprej plačane telefonije pa bodo dobili pet brezplačnih minut vsak mesec. Operaterja sta se z regulatornim telesom dogovorila tudi o novih kakovostnih standardih: delež uspešnih klicev (brez prekinitev) mora doseči 93 %, vzpostavljanje zveze pa ne sme preseči 20 sekund. Omenjene vrednosti so precej milejše, kakor jih zase postavljajo nekateri evropski operaterji mobilne telefonije.