Objavljeno: 20.5.1999

Oglaševanje v internetu

Po izsledkih raziskave družbe Intermedia Advertising Solutions iz New Yorka se je število oglasov v svetovnem spletu v zadnjem letu povečalo za 90 %. Za oglaševanje je bilo porabljenih nekaj več kakor milijarda dolarjev. Med oglaševalci so še vedno v ospredju računalniška podjetja, vendar je njihov tržni delež padel iz 50,5 na 44,7 %. Po dejavnostih je največjo rast oglaševanja mogoče opaziti v medicini (387 %), prodajalcih (236 %) in turizmu (135 %). Oglaševanje je zelo koncentrirano, saj je 50 največjih spletnih strežnikov imelo skupno za okrog 965 milijonov dolarjev oglasov - kar 93 % vseh. Med podjetji so največ za oglase v internetu porabili Microsoft (35 milijonov dolarjev), IBM (29 milijonov dolarjev), Compaq (16 milijonov dolarjev), General Motors (13 milijonov dolarjev), sledijo pa Excite, Infoseek, AT&T, HP, Barnes&Noble in Datek Securities).

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji