Oglasno sporočilo
Objavljeno: 25.7.2023

Ohranite svoj kader in pridobite novega z dobro IT-rešitvijo

Poleg dobre ponudbe hrane in pijače je za uspeh v gostinstvu nujna tudi dobra informacijska podpora. Tudi tu se obetajo velike spremembe.

V večini delov sveta se v gostinstvu plačevanje z gotovino umika, po­večuje pa se plačevanje s plačilnimi karticami. V Evropi pri tem prednjačijo Angli­ja, Švedska, Danska, Norveška, Finska in Nizo­zemska. V Angliji je septembra 2018 prvi pub (The Boot pub v Ipswichu) ukinil možnost plačevanja z gotovino in od takrat je mogo­če plačevanje samo še s kreditnimi karticami. Ker se je to pokazalo kot uspešno, je že v letu 2019 možnost plačevanja z gotovino ukini­lo več kot sto pubov v Angliji, od takrat pa se to število naglo povečuje. Tako je tudi v loka­lih ostalih naštetih držav, tovrstnem zgledu pa sledijo v drugih državah, na primer v Nemčiji.

V Microgrammu že od leta 1990 razvijamo IT-rešitve za gostinstvo in turizem. Lani smo, z 2 letno zakasnitvijo zaradi korone, razreza­li torto na praznovanju naše 30. obletnice. V letu 2012 smo prvi v Sloveniji ponudili bla­gajne na Android dlančnikih. Na temelju več kot 30-letnih izkušenj z IT rešitvami za gostin­stvo pa smo leta 2022 razvili dlančnike, ki ima­jo tako blagajno kot POS-terminal.

Praznovanje ob 30. obletnici Microgramma

Tako lahko zdaj gost plačuje pri mizi, pri če­mer je POS-terminal povezan z blagajno. Ko gost želi račun in ga plačati s kartico, ima nata­kar vse pri sebi in gost plača hitreje. Prav tako se natakar ne more zmotiti pri znesku in tudi ne more napačno zabeležiti načina plačila. Ob konec delovne izmene se čas obra­čuna skrajša za okoli 20 minut, ker natakarju ni treba preverja­ti slipov in popravljati napak pri načinu plačila.

Prav tako lahko gost da na­pitnino na POS-termina­lu, kar je v Sloveniji ne­obdavčeno (če so na­pitnine v simbolnem znesku). Tudi Hrvaška je že sprejela, da bodo napitnine v gostinstvu do 3.360 evrov letno neobdavčene, kar bo začelo veljati 1. januar­ja 2024.

Pri povezanih blagaj­nah in POS-termina­lih je zelo pomemb­na zanesljivost. Niko­li se ne sme zgoditi, da bi blagajna zabeležila, da je bilo plačilo uspešno, v resnici pa ne bi bilo. Pa tudi obratno, da bi, recimo, od go­sta sprejeli plačilo dvakrat, ker pri prvem plačilu ni bil jasen izid plačilne transakcije. Tu pa so odločilni naše desetletne izkušnje z dlanč­niki in več let razvoja povezave s POS-termi­nali.

Izkušnje pri uvedbi novih POS-termina­lov so pokazale, da so zaposleni zaradi mo­goče elektronske napitnine bolj motivirani, kar je plus tudi za lokal. Najuspešnejše pa so uvedbe, kjer napitnino z našimi programskimi orodji pravično delijo med vse zaposlene. Ta orodja omogočajo zdrav kompromis med na­grajevanjem natakarjev, ki dobijo več napitni­ne, kar pomeni, da so gostje z njimi bolj zado­voljni, ter ekipo, kjer se napitnina deli med vse, ki pripomorejo, da se hrana in pijača pripravi in postreže, torej tudi med šankiste in ku­harje. Pri tem sistem upošteva tudi, koli­ko minut dela je vložil posamezni zaposleni v ekipi. Taki lokali laž­je obdržijo zaposlene in uspešneje pridobi­jo nove.

Naša rešitev:

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji