Objavljeno: 16.12.2010

Oracle Cloud Office izziva Google, Microsoft

Tekma za prevlado na področju spletnih pisarniških programov je dobila novega tekmovalca. Oracle je objavil prvo spletno različico pisarniškega programa, ki so ga poimenovali Oracle Cloud Office 1.0 in je v celoti združljiv z namizno različico Oracle OpenOffice. Tako kot v namizni različici so v spletni različici na voljo urejevalnik besedil, preglednica in predstavitveni program, celota pa je združljiva z zapisi ODF in Microsoftovimi dokumenti. Spletno različico lahko uporabljamo na različnih napravah, od prenosnikov, do mobilnih telefonov in tabličnih računalnikov.

Vprašanje pa je, ali je Oracle ubral pravo taktiko, saj je Cloud Office na voljo le kot plačjiva storitev, ki stane 90 dolarjev na uporabnika, pa še 22% te vrednosti na leto za vzdrževalnino. Google in Microsoft namreč svoje osnovne spletne pisarne ponujajo kot brezplačno storitev. Alternativno lahko izberejo kupci samo najem v višini 40 dolarjev na leto za profesionalno različico in 20 dolarjev za standardno. Standardna različica je na voljo le v Oraclovem oblaku, profesionalno pa je mogoče namestiti tudi v zasebnem oblaku naročnika.

Sočasno s spletno pisarno je Oracle objavil tudi novo različico namizne pisarne Oracle OpenOffice 3.3, ki vključuje vmesnik za dostop od podatkov v podatkovnih skladiščih (Oracle BI), poslovnega informacijskega sistema Oracle E-Business Suite in portala Microsoft SharePoint. Za mala podjetja (do 100 zaposlenih) stane OpenOffice 50 dolarjev, za večja podjetja pa 90 dolarjev, vendar v tej različici vsebuje več orodij in dodatkov.

http://www.oracle.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji