Oracle raste hitreje kot SAP
Vodilni v družbi Oracle so bili zelo nasmejani ob sporočanju poslovnih rezultatov za prvo poslovno četrtletje 2007. Oracle je v tromesečju namreč povečal prihodke za kar 29% in dosegel nivo 2,7 milijarde dolarjev. Največji delež rasti prodaje so predstavljale poslovne aplikacije, kjer je promet glede na četrtletje pred tem zrasel kar za 80%. Oracle seveda ni zamudil priložnosti, da bi oznanil rast pri glavnem tekmecu, družbi SAP, kjer je isti segment dosegel rast le 8%.
Kljub splošnemu navdušenju pa nekateri ugledni analitiki, na prvem mestu Goldman Sachs in Credit Suisse opozarjajo, da je realna rast prodaje pri družni Oracle še vedno zamegljena zaradi številnih nakupov drugih podjetij, ki jih je Oracle vršil v preteklih dveh letih. Na določenih segmentih poslovnih aplikacij, kjer je Oracle že opravil konsolidacijo ponudbe, tako večji delež rasti prihaja iz naslova kupljenih programov, na prvem mestu tistih, ki so jih pridobili s prevzemom družbe Siebel.
Če bi izvzeli ta orodja, je marsikje rast prodaje približno 25%, kar pa je še vedno spoštljiv podatek. Ugibanja so tudi, kako dobro se prodajajo orodja, s katerimi Oracle neposredno cilja na stranke SAP, v prvi vrsti poslovni informacijski sistemi prevzeti z družbo PeopleSoft. Goldman Sachs meni, da je na tem področju rast prodaje največ 15%.