Objavljeno: 16.1.2016 01:00

Padec interesa za akcijske kamere

Podjetje GoPro, še pred nekaj dnevi ljubljenec ljubiteljev akcijskih posnetkov, pa tudi vlagateljev na finančnem trgu, je tako čez noč padel v nemilost in težave. Kot delniška družba so napovedali, da bo prodaja v zadnjem kvartalu precej pod pričakovanji, le okoli 435 milijonov dolarjev, precej manj od pričakovanih 512 do 634 milijonov dolarjev.

Reakcija je je bila burna in hitra. Vrednost delnic je po objavi novice padala za 25%, podjetje pa je že napovedalo, da bo moralo odpustiti okoli 7% delovne sile. Slabi rezultat pripisujejo povpraševanju pod pričakovanji v ključnem trenutku pred novoletnimi prazniki.

Kako je mogoče, da se tako hitre obrnejo zadeve in to v podjetju, ki je praktično ustvarilo tržno nišo in v kateri imajo kar 70% svetovni tržni delež? Poznavalci menijo, da gre razloge iskati v dejstvu, da podjetje že lep čas ni prestavilo mikavne novosti, ki bi prepričala najbolj zagrete uporabnike, ki so obenem ustvarjalci trendov. Padec povpraševanja niso uspeli zajeziti ni s tem, ko so decembra ceno kamere Hero 4 Session dobesedno prepolovili na 200 dolarjev. Poleg tega akcijske kamere ciljajo na razmeroma ozko nišo uporabnikov in nimajo privlačnost izdelka široke potrošnje.

GoPro upa, da se bodo razmere v letu 2016 spremenile. V pripravi imajo vsaj dva adut. Prvi je nov vrhunski model GoPro Hero 5, ki bo menda zmogel snemati video posnetke v ločljivosti 4K pri 60 slikah ne sekundo. Še več pa si obetajo od neimenovanega modela GoPro, katerega cena bo padal pod mejo 100 dolarjev, s čemer naj bi zajezili prodor nizkocenovnih alternativ.

IyTv_SR2uUo

GL0rbxB9Lqg

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji