Padec interesa za Apple Watch
Sodeč po tržni analizi družbe Slice Intelligence, se je prodaja pametnih ur Apple Watch v juniju močno upočasnila. Po začetnem navdušenju, ko je Apple aprila odprl prednaročila, kar je bilo za pričakovati, se je prodaja v maju ustalila pri približno 20.000 prodanih primerkih na dan (to velja v ZDA). Proti koncu junija je prodaja vpadla pod 10.00 primerkov in v naslabših dneh dosegla komaj kakih 4.000 ali 5.000 primerkov dnevno.
Po teh podatkih bi pomenilo, da je Apple doslej prodal okoli 2,8 milijona primerkov, kar je najbrž precej manj od pričakovanj. Znano je, da Apple javno ne komentira nobenih prodajnih številk do konca poslovnega četrtletja. Podatki tudi razkrivajo, da se več kot dve tretjini kupcev odloča za najcenejši model Sport, najbolj luksuzni model Apple Watch Edition, ki z zlatim ohišjem stane 10.000 dolarjev, pa je doslej kupilo manj kot 2.000 kupcev.