Objavljeno: 3.8.2018 10:00

Padec klicev, dvig podatkov

V Združenem Kraljestvu so v letu 2017 prvič zabeležili padec mobilnih klicev.

Po podatkih tamkajšnjega regulatorja Ofcom ima 78% odraslih pametni telefon, v povprečju ga naj bi čez dan preverili vsakih 12 minut. 40% odraslih pogleda telefon najkasneje pet minut po tem, ko vstane, tretjina vanj gleda tik pred spanjem.

Zanimivo je tudi to, da je 75% uporabnikov mnenja, da so klici pomembni, še več (92%) pa, da je prenos podatkov še pomembnejši. Število opravljenih klicev je v letu 2017 padlo za 1,7%, seveda na račun aplikacij, denimo Facebooka in WhatsAppa. Povprečna poraba podatkov je 1,9 GB na mesec, tipično gospodinjstvo porabi za komunikacijske storitve 124 funtov.  

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji