Objavljeno: 26.10.2016 09:00

Padec prodaje pametnih ur

Sodeč po poročilu analitskega podjetja IDC naj bi pametne ure zabeležile kar občuten padec v prodaji. Število dostavljenih ur naj bi v zadnjem letu padlo za 51,6%. V tržnem deležu sicer vodi Apple s svojo Watch, v tretjem četrtletju 2016 so dostavili dober milijon teh naprav, kar je dobra četrtina v primerjavi z enakim obdobjem lani, ko so jih dostavili 3,9 milijonov. Edini, ki je med petimi največjimi na tem področju zabeležil rast, je bil Garmin, a so tudi tam številke zelo nizke.

Pri IDC so sicer poudarili, da gre za obdobje tik pred splavitvijo novih modelov, kar vključuje tudi novi Apple Watch, hkrati pa se prodaja teh naprav najbolj dvigne ravno v času praznikov. Vseeno pa pravijo, da je apetit potrošnikov po teh napravah nižji, kot so si proizvajalci obetali.

Sami smo preizkusili že kar nekaj pametnih ur, a moramo priznati, da nas nobena še ni prav zares pritegnila, če že, pa smo za osnovne potrebe (predvsem beleženje aktivnosti in morebitna opozorila) bili zadovoljni že s cenejšimi pametnimi zapestnicami.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji