Padec prodaje računalnikov v Sloveniji
V prvem četrtletju 2008 je IDC v Sloveniji zabeležil skupno 36.857 prodanih enot ali 10 odstotkov manj kot v istem obdobju lani. Padec prodaje je bil viden v vseh segmentih tržišča, saj je segment namiznih računalnikov padel za 10, segment prenosnikov za 11 in segment strežnikov za 3 odstotke. V tem obdobju je bilo v Sloveniji prodanih 15.028 prenosnikov, 20.513 namiznih računalnikov in 1316 strežnikov. Po lanski rekordni prodaji prenosnikov je prvo mesto na slovenskem tržišču spet prevzel segment namiznih računalnikov, ki predstavlja 56 odstotkov celotnega trga. Tržni delež prenosnikov je znašal 41 odstotkov, delež strežnikov pa 3 odstotke. Vodilno mesto na slovenskem tržišču osebnih računalnikov po prikazanih rezultatih še vedno pripada Hewlett-Packardu, sledita mu pa Lenovo na drugem in Comtron na tretjem mestu.
Precej bolje se dogaja s prodajo računalniške opreme na sosednjih trgih Hrvaške in Srbije. Število prodanih enot v prvem četrtletju 2008 se je glede na isto obdobje lani najbolj povečalo v Srbiji in sicer kar za 78 odstotkov. Tam je bilo hkrati tudi največ prodanih enot med tremi opazovanimi državami v regiji. Istočasno se je prodaja osebnih računalnikov na Hrvaškem povečala za 45 odstotkov. Na Hrvaškem in v Srbiji je bil najbolj dinamičen segment trga segment prenosnikov, ki je rasel nekajkrat hitreje od celotnega tržišča.
V Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji je bilo v prvih treh mesecih prodanih 220.251 računalnikov. Vodilni ponudnik osebnih računalnikov je bil na hrvaškem tržišču v prvem četrtletju 2008 Hewlett-Packard, druga je bila M San Grupa, tretje mesto pa je zasedel Acer. V Srbiji je po številu prodanih enot je na prvem mestu Com Trade, na drugem Hewlett-Packard, na tretjem pa Fujitsu Siemens.