Palm izgublja prednost
Čeprav se je vodstvo Palma na trgu ročnih in žepnih računalnikov v letu 2001 malce zmanjšalo, je še vedno trdno v sedlu, ugotavljajo pri raziskovalni družbi Dataquest. Palm je imel leta 2000 50-odstotni tržni delež, lani pa je zmogel 39 odstotkov. Lani je Palm prodal 5,1 milijona enot, v letu 2000 pa 5,6 milijona. Lani je bil najbližji tekmec Handspring z 1,6 milijona prodanih ročnih računalnikov ali 12,6-odstotnim tržnim deležem. Prodaja Compaqovih i-Paqov je lani skočila kar za 178 odstotkov na 1,3 milijona, kar je predstavljalo skoraj desetodstotni tržni delež. Sicer pa je bilo lani prodanih 13,1 milijona ročnih računalnikov, kar je predstavljajo 18-odstotno rast v primerjavi z letom 2000. Palmov operacijski sistem je imel lani 57-odstotni tržni delež, Microsoftov sistem za žepne računalnike pa 21-odstotnega. Povprečna cena ročnih in žepnih računalnikov se je lani znižala z 296 na 277 dolarjev.