Objavljeno: 30.5.2013 01:00

Pametni Gmail

Google je prenovil videz poštnega nabiralnika v storitvi Gmail, v katerem so zdaj sporočila lahko samodejno razvrščena v zavihke glede na vsebino. Zavihki so vnaprej določeni in jih skupno 5. Žal jih za zdaj ni možno prilagajati, pošta pa se razvršča na osnovi samodejnih algoritmov, ki so jih razvili pri Googlu.

Pošta se glede na vsebino razvrsti v zavihke Primary, Social, Promotions, Updates in Forums. V prvem so zbrana najpomembnejša, tipično osebna sporočila, ki predstavljajo za vsakega uporabnika najpomembnejši del elektronske pošte. V zavihku Social so vsa obvestila in sporočila, ki so povezana z družabnimi omrežji (Facebook, Twitter, Google+,…). Zavihek Promocije združuje vsa marketinška sporočila, ponudbe, žal pogosto tudi nezaželeno pošto in reklame, ki uspe uiti mimo Googlovih filtrov.

Zavihek Posodobitve zbira sporočila, ki so pomembna obvestila s strani različnih ponudnikov, kot so računi, dobavnice in drugi uradni dokumenti, tipično povezani z spletnim nakupovanjem. Zavihek Forums pa vsebuje obvestila, zlasti pogovore, ki so povezani z različnimi forumi na spletu.

Google s tem skuša uporabnikom pomagati, da še naprej naraščajočo količino elektronske pošte bolje obvladajo in tudi spremljamo kot logične celote v različnih pogledih. Nastavitev v Gmailu je opcijska, komur ni všeč, je možno preklopiti nazaj na dosedanji (klasični) pogled. Novost je sočasno objavljena tudi v mobilnih odjemalcih za platforme Google Android in Apple iOS.

http://www.gmail.com

CFf7dlewJus

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji