Objavljeno: 22.2.2012

Panasonic z novostmi

Na letni Panasonicovi vseevropski konferenci, »Panasonic convention«, ki se je tokrat odvijala v Hamburgu, je Panasonic novinarjem razgrnil serije izdelkov, s katerimi bodo letos preizkušali tržišče. Novinarji smo si ogledali novosti na področju televizorjev in fotoaparatov, vsaj predstavnik Monitorja pa se je na široko izognil pralnim strojem, manj so ga zanimali tudi mini glasbeni stolpi, zvočniki in, da, LED sijalke.

V resnici je še največ zanimanja požel pametni telefon Eluga, ki temelji na Androidu, zaenkrat še na različici 2.3 (bo pa nadgradljiv na 4.0). Gre za izredno tanek (7,8 mm) in dizajnersko dovršen telefon s 4,3-palčnim zaslonom OLED (slednjega pri Panasonicu izdelujejo sami), ki je povrh vsega vodoodporen in odporen na udarce. Poganja ga dvojedrni procesor (čeprav so predstavniki na licu mesta zatrjevali, da gre za enojedrni model), zaslon pa ima višjo ločljivost, kot smo jo od večine telefonov Android vajeni sicer – 960×540 pik. V prodaji bo aprila, v naših koncih šele v drugi polovici leta, če sploh bo. Načrtujejo, da bodo v Evropi prodali 1,5 milijonov primerkov, kar je precej drzna napoved za nekoga, ki telefonov do sedaj sploh ni prodajal (čeravno je Panasonic s telefoni na japonskem zelo uspešen).

Panasonicov 4,3-pačni OLED telefon Eluga z Androidom (v vodi, da ne bo pomote).

Z Elugo imajo pri Panasonicu visokoleteče načrte, nenazadnje naj bi bil(a) s posebno aplikacijo uporabna tudi za nadzor televizorjev in drugih naprav, namesto daljinca. Tudi sicer je bila zelo konkretno predstavljena strategija, da se uporabniku namesto upravljanja naprav z namenskimi daljinci (mimogrede, daljinci televizorji zadnje generacije imajo namesto množice tipk vgrajeno sledilno ploščico, ki v praksi kar dobro deluje) omogoči tudi uporabo telefonov in tablic, tudi Appleovih.

Množica tipk na televizijskih daljincih je preteklost. Sedanjost in prihodnost so sledilne ploščice in pametni telefoni oz. tablice.

Pri televizorjih je Panasonic do sedaj stavil predvsem na plazmatske modele, ki v resnici ponujajo najboljšo sliko, predvsem zaradi »prave« črne barve in izredno hitre odzivnosti, kar je še posebej pomembno pri prikazovanju 3D posnetkov. Novi plazmatski modeli so še hitrejši in imajo še boljšo črnino, predvsem pa so zelo tanki (2,5 cm). Sprememba strategije je tokrat na plan prinesla tudi LCD televizorje, z osvetlitvijo LED in matriko IPS. Taki televizorji sicer ponujajo nekoliko slabšo kakovost slike in nekoliko slabšo odzivnost kot plazme, vendar so zato cenejši. Očitno so ocenili, da se zgolj od izdelkov za najzahtevnejše uporabnike nekoliko težje živi. Enako so ocenili tudi v svetu 3D, saj po novem ponujajo tudi televizorje 3D s pasivno tehnologijo. Še vedno sicer zatrjujejo, da tehnologija z aktivnimi očali ponuja najboljšo možno kakovost slike (in s tem se lahko le strinjamo), vendar ima tudi pasivna tehnologija svoje prednosti. Predvsem so pasivna očala skorajda zastonj (prodajajo se za manj kot en evro), hkrati pa so tudi zelo lahka.

Panasonic ima letos izredno bogat asortima televizorjev.

Videli smo tudi kar nekaj novih modelov fotoaparatov, kjer pa so napredki bolj evolucijski, kot revolucijski. Veliko stavijo na fotoaparate serije 4/3, izboljšav pa je bila deležna tudi serija TZ, kjer najnovejši model TZ30 po novem zmore 20x zoom in premore novo, veliko bolj občutljivo tipalo, kar se pozna pri fotografiranju v mraku in temi.

Tudi žepni kompaktni modeli napredujejo.

Pri Panasonicu so zelo ponosni na svoje objektive Leica, ki jih izdelujejo v lastni tovarni.

Pe še zanimiv video, ki prikazuje, kako dobro dandanes deluje stabilizacija v video kamerah:

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji