Peta obletnica za iPad
Apple je pred petimi leti predstavil tablico, ki je spremenila podobo mobilnega računalništva. Prvi iPad je bil presenečenje in hkrati tveganje, saj nihče ni vedel, kako ga bodo sprejeli kupci. Na začetku so napovedi močno nihale in segale od ocen v višini 1,1 do 7 milijonov. iPad je presegel tudi najbolj drzne napovedi in v prvem letu dosegel prodajo kar 14,8 milijonov primerkov.
V prvih treh letih je prodaja nenehno naraščala in dosegla vrhunec v zadnjem četrtletju 2013, ko je so prodali kar 26 milijonov primerkov. Skupno je Apple doslej prodal več kot 200 milijonov kosov, še vedno pa ima vodilni tržni delež na segmentu. Morda je tudi zato prodaja v zadnjem četrtletju padla za 18%, vendar je z 9 milijardami prihodka Apple samo s tem izdelkom vseeno presegel rezultat verige McDonalds.
iPad je za sabo potegnil celo novo industrijo, saj je danes za to platformo na voljo že več kot 725.000 aplikacij. Apple se še naprej močno trudi, da bi z vsako novo generacijo ponudil še nekaj več, po možnosti v še manjšem in tanjšem ohišju. V vseh pogledih iPad najbolje ponazarja bistvo Applovega stremenja k dovršenosti.
Apple zagotovo ni povedal zadnje besede kar se tiče tablic. V pripravi je izvedba z največjim zaslonom doslej (nekje med 12 in 13 palci), ki bo menda usmerjena bolj k poslovnim kupcem in rabi.
R41NNPBqRCk
_KN-5zmvjAo