Objavljeno: 17.3.2013 01:00

Philipsov »kos stekla«

Podjetje TP Vision, ki je od nedavnega nosilec tržne znamke televizorjev Philips, je predstavilo novo generacijo izdelkov z imenom DesignLine, za katero je značilna nadvse nenavadna oblika. Novi televizorji na prvi pogled sploh niso podobni temu, kar nudijo. Kadar televizor DesignLine ni prižgan, je videti kot kvadraten kos stekla, brez robov in brez kakih posebnih oznak, ki bi izdajal, kaj v resnici je.

Oblikovalci so namreč izbrali izredno drzno in minimalistično obliko, s katero so odstranili celo stojalo za televizor. Namesto tega tak »kos stekla« stoji naslonjen na zid in po svoje deluje kot modernistična skulptura. V ozadju je seveda televizor in sicer tak, ki nudi (pravokoten) zaslon z diagonalo 47 ali 55 palcev.

V ozadju so seveda vgrajene vse dosedanje in še nekatere novejše tehnologije, ki jih srečamo pri Philipsih. Na primer osvetlitev Ambilight, ki okolico televizorja osvetljuje s treh strani. Pameten televizor poganja dvojedrni procesor, vgrajen je vmesnik Wi-Fi, podprt je prikaz 3D, osveževanje slike pa menda dela s frekvenco 1.400 Hz (naj opozorimo, da je to marketinški izraz za interpolacijo med slikami). Kod eden prvih televizorjev podpira protokol za brezžični prenos slike MiraCast, med drugim tudi prenos TV slike na sekundarni televizor v drugi sobi. Daljinec pa na zadnji strani skriva alfanumerično tipkovnico.

V prodaji v drugem četrtletju za ceno najmanj 2.200 evrov.

http://www.philips.co.uk/c/designline-tv/286449/cat/#/designline/

http://www.tpvision.com

bDL0xwe1IRg

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji