Podatkovni centri, ki omogočajo potovanja
Hoteli preprosto morajo ponuditi odlično uporabniško izkušnjo – tudi na spletu.
Digitalizacija je temelj prihodnosti potovanj. Gostje postajajo vse bolj digitalno podkovani in osredotočanje prizadevanj za digitalizacijo na proces odločanja strank in odločitev o nakupu lahko povzroči močno konkurenčno prednost za hotele in potovalne ponudbe v prihodnosti.
Digitalno potovanje skozi oblak
Jasno je, da mora ponudnik turističnih storitev nadzorovati digitalno potovanje svojih strank, da bi zagotovil najvišjo možno raven uporabniške izkušnje, to pa zahteva skrb za povezljivost in povezave. V pritličju morajo hotelski objekti nuditi odlično povezljivost na vsej lokaciji, da lahko gostje med bivanjem uživajo v hišnih digitalnih storitvah in aplikacijah. Še več, omrežje turističnega ponudnika ali hotela mora biti vrhunsko povezano z rešitvami v oblaku, poslovnimi aplikacijami, umetno inteligenco in programskimi storitvami, da ne omenjamo brezžičnih omrežij, ki dostop do interneta zagotavljajo tako obiskovalcem kot gostom/uporabnikom. Izkušnja z digitalnimi storitvami mora biti enako brezhibna, enostavna in visokokakovostna kot fizično udobje v hotelu. Hotelska izkušnja gosta se bo v prihodnosti začela v omrežju, pa tudi v podatkovnih centrih in povezovalnih platformah – in ne več v avli hotela.
Zaradi nedavne pandemije, ki je pospešila prizadevanja za digitalizacijo, se hoteli ne osredotočajo le na brezstične storitve, temveč uvajajo nešteto digitalnih storitev. Eden takšnih so različne hišne aplikacije: prikaz tlorisov in izbire sob, omogočanje rezervacij ter digitalne prijave in odjave, digitalni ključ in upravljanje pametnih funkcij v hotelski sobi. Nekateri hoteli že delajo na naslednjem preskoku, kakršen je digitalni strežaj, podprt z umetno, ki v realnem času poskrbi za vse potrebe gosta, pred, med in po njegovem bivanju.
Podjetja za digitalizirane turistične storitve – zlasti globalna – se morajo dokopati do digitalne infrastrukture, ki prenaša njihove podatke, in nadzorovati to infrastrukturo. Za to so trije glavni razlogi: zmogljivosti, analiza podatkov (da bi lahko predvideli poslovne in zasebne potrebe svojih strank in jim zagotovili boljšo izkušnjo) in nenazadnje, da bi povečali svoje digitalno premoženje ter z digitalnimi storitvami ustvarili nov vir prihodkov.
Z drugimi besedami, sodobnim, digitalno preoblikovanim hotelskim verigam bi koristil strateški korak, kot je umestitev njihove IT-infrastrukture v enega od podatkovnih centrov Digital Realty, na primer podatkovni center Digital Realty v bližnjem Zagrebu, ali v katerega drugega od več kot 300 podatkovnih centrov podjetja, ki se nahajajo po svetu.
Kjerkoli, kadarkoli, najboljše doslej
Večje hotelske verige imajo nepremičnine po vsem svetu, kar pomeni, da mora biti vsaka njihova lokacija optimalno povezana z lokalnimi in globalnimi omrežji. To bo zagotovilo visoko zmogljivo povezljivost za goste na kraju samem ter nemoteno delovanje uporabniških aplikacij in nastavitev IoT, hkrati pa bo omogočilo zanesljive povezave v realnem času z zunanjimi partnerji za izvajanje različnih digitalnih storitev.
Glede na to, da lahko gostje prihajajo od koder koli, morajo hoteli imeti možnost zagotoviti svojo digitalno hotelsko izkušnjo kjerkoli. Minili so dnevi, ko je lahko podatkovni center na eni celini služil potrebam uporabnikov na drugi. Najboljšo digitalno izkušnjo za končnega uporabnika je mogoče doseči z zmanjšanjem zakasnitve, saj vsaka milisekunda šteje, ko gre za popolno digitalno izkušnjo. To pomeni, da se morajo hoteli »glokalizirati« – potrebujejo zanesljivo lokalno povezavo v svojo lokalno in globalno digitalno vrednostno verigo. Torej mora biti digitalna infrastruktura čim bližje kraju, kjer se uporabljajo njihove aplikacije in digitalne storitve.
Obvladajte infrastrukturo, obvladajte digitalno izkušnjo
Da bi dosegli najnižjo zakasnitev in s tem najboljšo možno uporabniško izkušnjo, se mora hotelsko omrežje neposredno povezati z omrežji svojih številnih partnerjev – bodisi letalskih prevoznikov, javnih prevoznikov, turističnih agencij, ponudnikov turističnih storitev, upravitelji turističnih znamenitosti, lokalnimi restavracijami, čistilnimi servisi in/ali ponudniki plačilnih storitev. Pa podjetij za analizo podatkov in marketinških agencij, ponudnikov globalnih vsebin in omrežij za dostavo vsebin, ponudnikov računalniških oblakov ter mobilnih in fiksnih – celo satelitskih – komunikacij za dostop do interneta v vsaki regiji sploh še omenili nismo.
Medsebojno povezovanje z visoko zmogljivo in varno internetno povezavo, neodvisno od operaterja, pomeni, da hotelska veriga ne samo izboljša zakasnitvene čase in zmogljivost svojih povezav, ampak lahko tudi nadzoruje pot podatkov, s čimer najbolje izkoristi svoje podatkovne vire.
Zakasnitev in razpoložljivost sta novi valuti našega sodobnega, digitaliziranega sveta. Ne glede na to, kako daleč (pri)potujejo potniki do svoje počitniške destinacije, njihovim podatkom ne bi bilo treba potovati daleč. Da bi hoteli zmagovali v bitki za vse bolj digitalno zavedne goste, morajo optimizirati in zaščititi svoje podatkovne poti in poskrbeti, da bo virtualna hotelska izkušnja enako dobra kot fizična, fizična pa še boljša.