Pomoč uporabnikom - ključ do uspeha
Analitska družba Computer Economics je objavila podatke raziskave, ki ocenjuje službe za pomoč uporabnikom storitev IT v podjetjih različnih velikosti. Podatki so bili zbrani med okoli 300 podjetji v ZDA, vendar so podatki na drugih razvitih trgih podobni. Raziskava je pokazala, da imajo podjetja v povprečju okoli 13 strokovnjakov za pomoč uporabnikom )help desk) na vsakih 1.000 zaposlenih v podjetju. Z drugimi besedami zadostuje ena oseba za vsakih 76,9 zaposlenih. Tri četrtine podjetij ima pri tem do 2,8% oseb na v tem sektorju, četrtina podjetij pa le 0,4% strokovnjakov. Computer Economics pri tem opozarja, da število zaposlenih v službah za pomoč uporabnikom samo po sebi ne odraža kvalitete izvajanja storitev. Potrebno število ljudi je namreč odvisno od zahtevanega nivoja storitev, števila podprtih sistemov, znanja uporabnikov, področja poslovanja v podjetju in drugih dejavnikov.