Objavljeno: 2.4.2002

Ponudnikov CRM-ja ne skrbi Microsoftov vstop na to področje

Microsoftova objavlja, da namerava skupaj z lani prevzetim podjetjem Great Plains Software konec leta pričeti tržiti lastno rešitev za poslovanje s strankami (CRM - customer relationship maganement), kot kaže ni zaskrbela ponudnikov tovrstnih rešitev.

CRM je vsekakor ena izmed najbolj vročih tem v industriji programske opreme, saj ponuja izjemne možnosti zaslužka, saj po večini raziskav tovrstne rešitve trenutno uporablja zgolj 10 odstotkov podjetij. Za CRM so se doslej povečini odločala le velika podjetja, ki so načeloma izbrala kar rešitev ponudnika druge programske opreme za vodenje podjetja, kjer kraljujejo SAP, Peoplesoft in Oracle. Pri srednje velikih podjetjih imata pomembne tržne deleže Seibel Systems in Onyx Software, ki imata z Microsoftom sklenjenih več partnerskih pogodb, podjetja ki nimajo visoko razvitega informacijskega sistema pa se odločajo tudi za spletne rešitve, ki jih nudijo podjetja kot sta UpShot in Salesforce.com.

Microsoftova CRM rešitev, tako kot skoraj vsi njihovi izdelki v zadnjem času, temelji na platformi .Net, omogoča pa integriran pogled na stike s strankami, ki je dosegljiv preko Microsoft Outlooka ali spletnega brskalnika, za povezljivost z zbirkami podatkov in drugimi sistemi pa skrbijo rešitve iz hčerinskega podjetja Great Plains.

Kot razlagajo predstavniki UpShota in Salesforce.com pa nad Microsoftovim vstopom na tržišče niso zaskrbljeni. Microsoft jih sploh ne ogroža, saj je bistvena prednost njihovih rešitev prav odsotnost potrebe po namestitvi programske opreme na strani uporabnika. Njihov pristop omogoča podjetjem izjemno hitro povrnitev vloženih sredstev, implementacija spletne storitve pa je bistveno bolj preprosta kot namestitev in integracija programske opreme, kar je osnova Microsoftove rešitve. Poleg tega UpShot prav tako temelji na platformi .Net, kar rešitvi zagotavlja možnost povezovanja z ostalimi .Net rešitvami in storitvami.

Vendar pa nekateri analitiki vseeno napovedujejo Microsoftu uspeh na področju CRM-ja pri manjših in srednjih podjetjih, ki sedaj za CRM povečini uporabljajo paket Office. Kot pomembna pogoja za uspeh navajajo analitiki ugodno ceno, ki jo bodo takšna podjetja pripravljena plačati in preprostost uporabe.

http://www.microsoft.com

http://www.greatplains.com

http://www.salesforce.com

http://www.upshot.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji