Objavljeno: 20.7.2007

Poslovni rezultati velikih

Sredina poletja je tradicionalno čas, ko proizvajalci objavljajo poslovne rezultate, ki tudi tokrat prinašajo za nekatere vesele, za druge pa manj navdušujoče trenutke. V zadnjem času je borzno dogajanje krojil predvsem Google, ki je tudi v letošnjem drugem četrtletju dosegel 58% rast, pri tem pa povečal dobiček za dobrih 28%. Skupno dosegajo promet v višini 3,87 milijarde dolarjev na četrtletje, dobiček pa znaša 925 milijonov dolarjev. Kljub temu so rezultati rahlo slabši od pričakovanj borze, zato je po objavi cena delnic nekoliko zanihala navzdol.

Microsoft se vse bolj profilira kot glavni tekmec družbe Google, za sabo pa imajo zelo dobro četrtletje. Promet je znašal 13,37 milijard dolarjev, kar je 13% bolje kot v letu 2007, pri čemer se je dobiček povečal za 7,3%. V Microsoftu so predvsem zadovoljni z rastjo prodaje na glavnih področjih, kot so odjemalci, strežniki in razvojna orodja, kjer je bila rast z dvema ciframa.

Po nekoliko bolj turbolentnem obdobju je borzo prijetno presenetil SAP, ki je povečal prodajo za 18% na letni osnovi, kar je dvignilo ceno delnic za več kot 5%. Zelo dobro so izdelke prodajali predvsem v Evropi, kjer se je prodaja licenc zvišala kar za 22%. Skupno so zabeležili promet 3,31 milijard dolarjev in dobiček v višini 615 milijonov dolarjev. Zadovoljni so tudi v družbi IBM, kjer je promet dosegel 23,8 milijard dolarjev, kar je 13% bolje kot lani. Največ so k uspešnosti korporacije prispevali v oddelku Global Services, saj so prodajo storitev povečali za 10%.

Minulo obdobje je bilo tudi v znamenju dvoboja med družbama Intel in AMD. Boljši konec je kot kaže, vsaj poslovno, potegnil Intel, ki je zabeležil 8% rast prodaje (skupno zdaj 8,7 milijarde dolarjev), vendar kar 47% skok v dobičku, ki znaša 1,3 milijarde dolarjev. Poraženec je AMD, ki je v istem obdobju pridelal skoraj 600 milijonov dolarjev izgube.

http://www.google.com

http://www.microsoft.com

http://www.sap.com

http://www.ibm.com

http://www.intel.com

http://www.amd.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji