Poslovno poročanje z BusinessObjects Live Office
Novo orodje BusinessObjects Live Office omogoča samodejno izdelavo poročil v programih kompleta Microsoft Office iz podatkov, ki se nahajajo v podatkovnih bazah in sistemih za poslovno inteligenco. Prednost novega načina priprave podatkov je samopostrežni hitri dostop do natančnih aktualnih podatkov, kar lahko opravijo tudi uporabniki, ki ne poznajo orodij za pripravo poročil. Za pripravo podatkov so na voljo čarovniki in dodatne orodjarne, ki uporabnika vodijo v postopku določitve virov in pogostosti posodabljanja podatkov.
Od tedaj dalje BusinessObjects Live Office omogoča, da na zahtevo ali samodejno posodabljajo podatki v poročilu (Word, Excel, PowerPoint), pri čemer se ohrani videz samega poročila. Orodje je zato zelo primerno za pripravo lični, predvsem pa rednih, ponavljajočih se poročil, ki so pogosto predmet periodičnih sestankov v podjetjih. Pri tem uporabnik vselej prikazuje tekoče stanje, vendar za pripravo porabi zelo malo časa ali pa se poročila ustvarijo povsem samodejno. Program mogoča tudi objavo in prikaz podatkov prek spletnega vmesnika, povezuje pa se lahko na platformo za poslovno inteligenco BusinessObjects Enterprise.