Objavljeno: 21.1.2013

Potrošniki v Evropi zapravljajo (vedno) manj

Na podlagi slabih rezultatov v nakupovalni končnici lanskega leta se Evropi na področju tehnološke robe obeta slab začetek sezone 2013. V božičnem času so sicer največji padec prodaje beležili v avtomobilski industriji (16 %), a nič kaj dobro ne kaže niti prodajalcem zabavne elektronike, video iger in mobilnih naprav. V primerjavi z lanskim zaključkom so se slabše odrezali tako v Veliki Britaniji kot Nemčiji, negativen trend pa se seli v večino držav stare celine. Ker Evropa med drugim predstavlja 25 % svetovnega trga pametnih telefonov, rezultate budno spremljajo vse večji igralci, ki upajo, da se največji padec prodaje avtomobilov po letu 1995 ne prenese na druga področja.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji