(Pre)hud naval na iTunes
Applov iPod je tudi letos eno izmed najbolj priljubljenih daril, še posebej v ZDA, kar potrjuje tudi lestvica najbolje prodajalnih prenosnih predvajalnikov na Amazon.com, kjer so iPodi zasedli kar 6 mest na lestvici prvih desetih.
Na božični dan je tako prišlo do izjemno velikega obiska spletne prodajalne iTunes, za katero so mnogi uporabniki skupaj z iPodi prejeli tudi darilne bone. Obisk je bil več kot 400% večji kot na božič leta 2005 in je sprožil sporočila o napakah, predvsem pa upočasnitve, tako da je prenos ene skladbe lahko trajal tudi več kot 20 minut.
Uporabniki so Applov forum s tehnično podporo za iTunes posledično zasuli s sporočili o negativnih izkušnjah in se pritoževali, da se niso mogli niti prijaviti v prodajalno ali pa so naleteli na težave pri prenosih glasbe in videoposnetkov.
Kljub temu da omenjena težava sama po sebi ni ravno v čast Applu, pa kaže tudi na odlično prodajo, ki bi lahko presegla Applova pričakovanja, dolgoročno pa bi lahko tak dogodek imel tudi reklamni učinek za Apple.