Prednost iOS pri tabličnih aplikacijah še vedno velika
Sodeč po novih podatkih podjetja Canalys ima Applov iPad še vedno ogromno prednost pred Androidom pri aplikacijah, namenjenih izključno tablicam. Od najpopularnejših 50 aplikacij na iPadu (tako brezplačnih kot plačljivih) jih okoli 30 odstotkov sploh ne obstaja za Android, 18 odstotkov pa je sicer obstaja tudi v Google Play, a niso prilagojene za uporabo na tablici.
Po uradnih podatkih je v App Store-u čez 375.000 aplikacij, namenjenih iPadu, medtem ko je številka pri Google Play bistveno nižja (nekaj deset tisoč). To je glede na stanje na trgu sicer razumljivo, čeprav postajajo Android tablice vse popularnejše (pri nas se je v zadnjih dveh mesecih prodalo več tablic podjetji Samsung in Prestigio kot pa iPadov). A kot pravijo pri Canalys bi morali pri Googlu močneje spodbujati razvijalce, da investirajo v razvoj tabličnih aplikacij.
V praksi je na iPadu tudi več plačljivih aplikacij (razvijalci so preko App Store-a skupaj zaslužili že več kot deset milijard dolarjev), medtem ko je na Androidu več takih, ki imajo vključene reklame. Plačljive aplikacije so v splošnem bolj dodelane, je pa res, da so po večini podatkov uporabniki iOS bolj pripravljeni poseči v denarnico kot uporabniki Androida.