Prednovoletno elektronsko nakupovanje doseglo nov rekord
Sodeč po raziskavi družbe Nielsen/NetRatings, so elektronski nakupi prek interneta v mesecu decembru močno presegli raven doseženo v letu 2002. Prodaja je, predvsem v ZDA, presegla raven iz leta 2002 za kar 46% in dosegla 15,8 milijard dolarjev. V raziskavi, ki je zajela 7.178 uporabnikov, so ugotovili, da so kupci največ porabili za oblačila, igrače in video igre, zabavno elektroniko,
video in DVD filme ter knjige.
Po mnenju avtorjev raziskave je največji razlog za povečanje elektronskih nakupov v akcijah in popustih, ki jih ponujajo prodajalci na spletnih straneh. Vse večji delež anketirancev navaja, da je elektronsko nakupovanje zanje postalo preferenčni način opravljanja nakupov. K večji prodaji je močno prispevalo tudi zaupanje, ki so ga mnogi pridobili v preteklih letih z manjšimi nakupi, tako da so v letu 2003 za elektronsko trgovanje namenili večje vsote.
Kljub vsemu pa elektronsko nakupovanje še vedno predstavlja razmeroma majhen delež v celotni porabi potrošnikov v ZDA, ki v predbožični nakupovalni sezoni porabijo okoli 217 milijard dolarjev. Po nekaterih drugih raziskavah naj bi elektronsko nakupovanje v ZDA v celem letu 2003 predstavljajo okoli 4,5% celotnih prihodkov, kar je majhen, vendar še zdaleč ne zanemarljiv odstotek.