Prenosljivost številk deluje
Agencija za elektronske komunikacije (APEK) je določila 1. januar 2006 kot datum za začetek delovanja prenosljivosti telefonskih številk med operaterji mobilne telefonije. To se seveda ni zgodilo ob določenem datumu, vseeno pa le dober teden kasneje. Kot so nam zatrdili na Si.mobilu in Mobitelu, je prenosljivost telefonskih številk povsem mogoča in pri obeh operaterjih so to že opravljali. Pri Mobitelu so zatrdili, da je bilo le par takih uporabnikov, kot naj bi po njihovih podatkih bila tudi praksa drugod v svetu, pri Si.mobilu pa so nam povedali, da so bili precej presenečeni nad visokim odzivom. Konkretnih številk ne želi dati noben izmed operaterjev, temveč jih nameravajo povedati šele ob koncu četrtletja, skupaj z ostalimi poslovnimi rezultati.
Prenosljivost številke od enega operaterja k drugemu je mogoča za vse vrste uporabnikov, torej tudi predplačnike, pa tudi pri novem operaterju se lahko odločijo bodisi za naročnino, bodisi za predplačniški paket. Seveda pa operaterja naročniki ne morejo zamenjati dokler imajo še veljavne anekse k naročniški pogodbi. Pri tem je Mobitel sedaj tudi spremenil svoje postopke, saj je tako mogoče obdržati telefonsko številko pri prehodu iz naročniškega razmerja na predplačniški sistem Mobi.
Da prenosljivost številk ne bi povzročila previsokih računov klicateljem, ki sedaj ne morejo več zanesljivo oceniti v katero omrežje kličejo, bodo ob klicu opozorjeni na dejstvo, da kličejo v drugo omrežje. Pri Si.mobilu bo to opozorilo kratek pisk, medtem ko bo pri Mobitelu sporočilo, ki bo jasno povedalo, da opravljate klic v drugo omrežje. APEK sicer skuša doseči, da bi oba operaterja imela to sporočilo poenoteno, vendar zaenkrat še ni dokončne rešitve. Hkrati so pri Mobitelu povedali, da so uporabnikom omogočili preverjanje tega v katerem omrežju je določena številka z lastno aplikacijo. V telefon je potrebno vpisati *130*številko uporabnika#, nakar se izpiše omrežje v katero je ta uporabnik priključen.
Prenosljivost številk načrtuje tudi Vega, vendar šele marca.