Objavljeno: 6.5.2010

Prenovljeni videz iskalnika Google

Google uvaja novo, precej spremenjeno podobo svojega centralnega izdelka - spletnega iskalnika. Čeprav Google iskalnik nenehno izpolnjuje, je tokratna sprememba največja v zadnjih nekaj letih in to predvsem iz stališča grafičnega videza. Precej večji poudarek so odslej dali na iskalne opcije, ki so bile doslej vidne samo z dodatnim klikom pri prikazu rezultatov.

Te opcije bodo zdaj vidne kot fiksni stolpec na levi strani iskalnik rezultatov, pozornost uporabnikov pa bodo pritegnili tudi z bolj živimi in vidnimi barvami. Odločitev so sprejeli po kar nekajletnem internem testiranju in zbiranju povratnih informacij razmeroma velikega števila uporabnikov. Obenem je Google tudi nekoliko spremenil sam logotip, ki je zdaj zgubil senco in pridobil nekoliko bolj živahne barve.

Toda spremembe niso zgolj kozmetične. Omenjene iskalne opcije zdaj združujejo rezultate treh doslej ločenih iskalniških podprojektov - Universal Search, Search Options in Google Squared. Uporabniki bodo enostavno in hitro lahko omejili iskanje na posamezne kategorije, kot so slike, knjige in druge tipi zadetkov. Zanimiva bo tudi možnost povezav "Nekaj drugačnega" (Something different), kjer bodo uporabnikom prikazali sorodne izraze glede na iskalni niz. Novost bo vidna najprej v 37 različnih jezikih. Obenem so spremenili tudi mobilno različico iskalnika, kjer pa bodo za zdaj spremembe vidne le v angleški izvedbi.

http://www.google.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji