Preskakovanje oglasov menda ne krši avtorskih pravic
Ameriško prizivno sodišče je zavrnilo tožbo televizijske družbe Fox, ki je tožila podjetje Dish, katerega ključna ponudba je diskovni snemalnik in njegovi zmogljivosti PrimeTime Anytime and AutoHop. Na kratko – snemalnik avtomatsko snema ves program štirih največjih ameriških televizijskih mrež (ABC, CBS, NBC in Fox) in uporabniku omogoča avtomatsko preskakovanje oglasnih blokov.
Pravni boj se sicer šele začenja, saj Dish tožijo še preostale tri televizijske mreže, Fox pa ima v rokavu še tožbo za mobilno »on the go« različico Dishovega servisa.
Naj spomnimo na podobno zgodbo, ki se je pri nas odvijala lansko leto, ko je Pro Plus svoje programe POPTV in Kanal A izvzela iz podobnega servisa, ki ga ponujajo naši IPTV operaterji. Pro Plus je takrat zagotavljal, da operaterji nimajo pravic za 48-urno hranjenje njihovih TV kanalov, zato ta servis za njihove programe nekaj časa ni bil na voljo. Dokler operaterji niso popustili in Pro Plusu dodali še nekaj cvenka. Mimogrede, ob Pro Plusovi potezi je kazalo, da bo podobno ukrepala tudi RTV Slovenija (in to samo zato, ker je to naredil Pro Plus), vendar se za to na koncu niso odločili.