Prijaznejši Cisco
Cisco je v Pragi predstavil celovito rešitev za internetne komunikacije za mala in srednja podjetja, ki vključuje stikalo, internetne (IP) telefone in programsko opremo, ki je nestandardno prijazna in enostavna.
Cisco Systems, podjetje, ustanovljeno pred dobrimi 20 leti, je pomemben ponudnik omrežne opreme. Med tehnično podkovanimi Ciscova oprema vsekakor nekaj velja. Med manj tehnično populacijo pa taista oprema velja za preveč zapleteno po eni strani, po drugi pa za absolutno predrago. Oba razloga sta Cisco prepričala, da mora za razširitev svoje ponudbe vsaj nekoliko spremeniti strategijo.
Po njihovih besedah naj bi z namenom, da bolje dosežejo manjša in srednje velika podjetja (tako imenovani "trg SMB"), že pred približno tremi leti naredili strateški načrt in za razvoj in pozicioniranje novega izdelka namenili dve milijardi dolarjev. Zadeve so se lotili temeljito in predvsem z anketiranjem potencialnih uporabnikov, torej manjših podjetnikov, skušali ugotoviti, kaj dejansko potrebujejo oz kaj si želijo. Iz tega se je razvilo nekaj, kar Cisco imenuje "več kot izdelek", saj poleg opreme vključuje tudi modele financiranja in nov pristop v sodelovanju z uporabniki.
In vendar gre seveda v prvi vrsti za izdelek. Izdelek pa je celoviti paket za internetno komunikacijo, ki vsebuje tako stikalo (Catalyst Express serija 500) kot IP naprave, ki se nanj priključijo, v prvi vrsti IP telefone. Pri Ciscu poudarjajo, da je njihova oprema, namenjena malim in srednjim podjetjem, "pametna", "preprosta" in "varna". Podjetjem omogoča, da izkoristijo vse mogoče prednosti internetnih komunikacij - ne le telefonijo, podprto z zmogljivo programsko opremo (na primer CRM), temveč tudi video, prenos podatkov, nadzor itd. Pri Ciscu zagotavljajo, da je mogoče celotno postavitev za malo podjetje spraviti do delovanja le pol ure zatem, ko jo vzamemo iz škatle. Za to naj bi poskrbel (za Cisco) izjemno prijazen uporabniški vmesnik, ki vodi uporabnika skozi zaporedje nastavitev, vključno z označevanjem ustreznih vtičnic na stikalu - in to uporabnika, ki ni pretirano tehnično podkovan, saj ne gre pričakovati, da imajo v majhnem podjetju tudi strokovnjaka za omrežja.
Ciscovi načrti glede telekomunikacij so precej agresivni, saj nameravajo v nekaj letih postati vodilni ponudnik opreme, kar pomeni, da se želijo spopasti tudi z velikimi ponudniki na področju klasične telefonije.