Objavljeno: 3.3.2013

Prodaja glasbe zopet raste

Prvič po letu 1999, ko se je pojavil Napster in z njim spletna revolucija, na katero se odtlej izgovarjajo vsi, ki jim posel ugaša, je prodaja glasbe narasla. Resda zgolj za 0,3 odstotka, a gre vseeno za prelomni dogodek. Poceni dostop do legalne glasbe je morda dokončno ustavil padec. Če se bo rast nadaljevala, bo potrdila tezo o digitalni prodaji kot rešiteljici. V prvi vrsti se lahko po prsih trka Apple, ki si je s širitvijo trgovine iTunes na tuje trge, v njej kupujemo tudi Slovenci, odrezal največji kos digitalne pogače, kar sedemdeset odstotkov. Med glasbeniki, ki so najbolj zaslužni za pozitiven trend, prednjači britanska pevka Adele.

IFPI

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji