Prodaja računalnikov še pada
Kljub povečanemu deležu prazničnih nakupov ob koncu leta, je bila prodaja osebnih računalnikov PC v zadnjem četrtletju letu 2001 za 6,7 odstotka slabša kot v enakem obdobju letu 2000, ugotavljajo v raziskovalni družbi IDC. Dell je od Compaqa prevzel vodilni položaj na svetovnem računalniškem trgu in je tudi edino podjetje, ki je v zadnjih treh mesecih leta 2001 povečalo svoj tržni delež. Dellov tržni delež sedaj znaša 14,2 odstotka, Compaq pa je na drugem mestu z 11,2 odstotka. HP je s slabimi 8 odstotki na tretjem mestu, četrto pripada IBM-u s 6,2 odstotka, na peto mesto pa se je s 4,9 odstotka uvrstilo združeno podjetje Fujitsu Siemens. Regionalno je povečala delež le azijsko-pacifiška regija brez Japonske. Prodaja v Evropi je bila slaba pri večjih podjetjih in obetavnejša pri manjših podjetjih ter končnih potrošnikih, v ZDA pa se je letna prodaja zmanjšala za dobrih deset odstotkov.